Uneori plang…

Plang pentru tot ce am avut candva si am pierdut

Plang pentru tot ce imi doresc si nu pot avea

Plang pentru ca nu am curajul sa fac ceva cu viata mea

Plang pentru noi…

Plang pentru ca te-am pierdut

Plang pentru tot ce am trait, nu de tristeste ci de bucurie pentru ca am putut trai

Plang ca ai ales un drum ce nu te poate face fericita

Plang pentru tot ce am refuzat cand eram un copil fara minte

Plang pentru ca am renuntat din prea mult orgoliu la tine

Plang ca stiu ca plangi si tu…

 

Plang pentru oamenii care sufera din multe neajunsuri

Plang pentru marii artisti care au fost prea putin intelesi

Plang pentru ca nu putem sa renuntam la compromisuri

Plang pentru parintii care imbatranesc

Plang pentru prietenii aflati departe

Plang pentru o viata traita in zadar

Plang pentru iubiri neimplinite

Plang ca stiu ca plangi si tu…

Uneori rad…

Rad pentru lucrurile simple

Rad pentru zambetul unei femei frumoase

Rad pentru naivitatea  unui copil

Rad pentru cei ce se cred nemuritori

Rad pentru cei ce uita sa traiasca

Rad pentru cei ce nu pot citi

Rad pentru cei ce nu pot iubi

Rad pentru cei ce fug de viata

Rad pentru diminetile insorite…

Rad ca stiu ca razi si tu…

 

Plang pentru ca nu mai pot dansa cu tine…

Plang pentru ca razi, dar nu cu mine!

A.

(ne-am mutat la www.desprerealitate.ro )

 

