Nu ma lasa ca sa te-ating…

Renunta!

Asa, prin renuntarea ta

Poti proteja o ultima fiinta

Sa nu traiasca viata altcuiva

 

Nu ma lasa ca sa te-ating…

Refuza!

Caci pielea ce va framanta

Flamanda-n gura si in rasuflarea mea

Isi iroseste stralucirea

Ce-o promisese-aseara altcuiva

 

Nu ma lasa ca sa te-ating…

Ezita!

Sa stai prea mult in preajma mea.

Ne vei scuti de’o-ntreaga suferinta

Ce poate incolti candva

Atunci cand departarea ne obliga, cu mare iscusinta

Sa stam in lipsa ta sau chiar in lipsa mea. 

Nu ma lasa ca sa te-ating…

Rezista!

Nu-ti oferi frumoasa si’angelica ta gura,

Unui nebun cu vorbe si gesturi ticluite

Ce au facut sa scalde-n lacrimi, atatea ispitite…

De ochii lui, de farmec, de-ntreaga lui faptura

 

Dar de ma vei lasa o noapte,

O noapte-ti cer, atat…

Sa ma imbat de-aroma si dulcea nazuinta

Ce-au subjugat atatia barbati nefericiti

Eu as trai momentul, in minte c-o dorinta

Un secol de-as trai, de o fi cu putinta

Sa nu iti uit simtirea, sa nu iti uit sarutul

Pe veci sa fii visarea momentului perfect

Ce tu ai daruit-o… Da, chiar pentru o noapte,

Dintre atatia altii, amantului poet.

 

A.

(ne-am mutat la www.desprerealitate.ro )

 

